پایتون من

آشنایی با زبان پایتون-جلسه اول

آموزش پایتون,پایتون,آشنایی با پیاتون,آشنایی با پایتون,پایتون چیست,نصب پایتون,دانلود پایتون,دانلود نرم افزار pycharm,مای پایتون,mypy,

زمانی که شما دارید این پست رو میخونید احتمالا میخواید زبان برنامه نویسی پایتون رو یادبگیرید. یا اینکه تازه کار هستید و میخواید به عنوان اولین زبان برنامه نویسی خودتون پایتون رو یادبگیرید.در همین ابتد

برای ورود کلیک کنید
در حال بارگزاری سایت...

پایتون من

زمانی که شما دارید این پست رو میخونید احتمالا میخواید زبان برنامه نویسی پایتون رو یادبگیرید. یا اینکه تازه کار هستید و میخواید به عنوان اولین زبان برنامه نویسی خودتون پایتون رو یادبگیرید.در همین ابتد

گفت و گو با کاربران پست جاری آمار سایت تماس با ما دسته بندی مطالب نظرسنجی خبرنامه اطلاعات سایت حالت شبانه حالت روزانه

گفت و گو با کاربران

آشنایی با زبان پایتون-جلسه اول

مشاهده دسته بندی
آشنایی با زبان پایتون-جلسه اول یکشنبه 26 آبان 1398 ساعت الگوریتم و فلوچارت » آموزش دستورات پایتون »

زمانی که شما دارید این پست رو میخونید احتمالا میخواید زبان برنامه نویسی پایتون رو یادبگیرید.

یا اینکه تازه کار هستید و میخواید به عنوان اولین زبان برنامه نویسی خودتون پایتون رو یادبگیرید.در همین ابتدا بگم که بهترین انتخاب همینه و انتخاب بهتر اینه که وبلاگ ما رو به عنوان یادگیری انتخاب کردید.

زبان پایتون یکی از بهترین زبانهای برنامه نویسی که به راحتی میتونید اون رو یادبگیرید و با استفاده از اون میتونید به جمع برنامه نویسان حرفه ای بپیوندید و از اون کسب درآمد کنید.

شما برای شروع به برنامه نویسی پایتون ابتدا باید نسخه اول پایتون رو به روی سیستم خودتون نصب کنید.یان رو بگم که پایتون دارای دو نسخه است ،نسخه2 و نسخه 3 که ما برای شما نسخه سوم رو پیشنهاد میکنیم.

نسخه های پایتون تفاوت چندانی با هم ندارند و میتونم از هر کدوم که دوست دارید استفاده کنید.

بعد از نصب پایتون بر روی سیستمتون(فایل نصبی پایتون رو از توی سایت خودمون یا سایت پایتون دانلود کنید)باید دنبال یه برنامه برای کد نویسیهای خودتون باشید که براتون کد نویسی رو راحت تر کنه.

پیشنهاد ما به شما نصب برنامه pycharm jetbrain هست  که میتونید از اینجا دانلودش کنید یا با یه سرچ ساده توی اینترنت این برنامه رو دانلود کنید.

نسخه های مختلفی برای برنامه نویسی پایتون هست ولی بهترین همین pycharmهست.

بعد از نصب پایتون میتونید شروع کنید به برنامه نویسی.

در ابتدا بزارید بریم به سراغ الگوریتم.

 

الگوریتم چیست؟

الگوریتم به چارت و روند نمای حل یک مسئله گفته میشه که برای برنامه نوشتن ابتدا باید اون رو رسم کرد و بعد از روی اون شروع کرد به نوشتن منطق برنامه.

خوب تا اینجا ما پایتون رو بهتون معرفی کردیم و بهتون گفتیم که چطور پایتون رو راه اندازی کنید در جلسات آینده بیشتر با الگوریتم نویسی در پایتون آشنا میشیم 

 

در حال حاضر برای اینکه آماده باشید تا با الگوریتم آشنا بشیم (کارهایی رو که در طول روز انجام میدید رو یکی یکی با تمامی جزئیات به یاد بیارید و در آخر شب اونها رو بر روی یکبرگه کاغذ بنویسید اگر تونستید همه اونها رو بدون اونکه چیزی رو از قلم انداخته باشید به یاد بیارید و بر روی برگه کاغذ بنویسید یعنی آماده اید تا درس بعدی رو یاد بگیرید.

 

یا علی ...

امید حدیدی 323